Taste the Fashion – The 6 Senses
Για έκτη χρονιά πραγματοποιήθηκε στο Hilton Αθηνών το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο με σκοπό τη στήριξη του Elpida Youth
Γιορτάζοντας 6 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς το Taste the Fashion ονομάστηκε φέτος «The 6 Senses» προτείνοντας ως 6η αίσθηση του ανθρώπου την ενσυναίσθηση, την ιδιαίτερη ικανότητά του να «συναισθάνεται» που κινητοποιεί κάθε ειλικρινή πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης και με την πολύτιμη βοήθεια των ταλαντούχων συντελεστών του δημιούργησε μία βραδιά γεμάτη ερεθίσματα που το κοινό απόλαυσε με όλες του τις αισθήσεις και, κυρίως, με την καρδιά του. Μεγάλος χορηγό ήταν η IWC Schaffhausen και χορηγοί η Affinity Card, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και το Lurpak. Σκοπός της βραδιάς ήταν η στήριξη του έργου της Επιτροπής «Εlpida Youth» και πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα θεραπευτικής κατασκήνωσης «Elpida Youth Summer Camp» που λειτουργεί από το 2017 με σκοπό να επαναφέρει την ελπίδα και τη χαρά στις καρδιές των παιδιών που δίνουν αγώνα ζωής από τόσο τρυφερή ηλικία. Αξίζει εδώ να αναφερθεί πως το «Εlpida Youth», αποτελεί παρακλάδι του «Ελπίδα» και ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2015 από μια ομάδα νέων ηλικιακά μελών του συλλόγου με τη φιλοδοξία να χτίσουν πάνω στο ισχυρό όραμά του με καινούργιες ιδέες και δράσεις, αλλά πάντα με την ίδια αγάπη για το άρρωστο παιδί και την οικογένειά του.
Η φετινή διοργάνωση Taste the Fashion έστρεψε τους προβολείς αποκλειστικά σε καταξιωμένους Έλληνες δημιουργούς που με το ταλέντο τους προβάλουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό το σύγχρονο, ανταγωνιστικό πρόσωπο της χώρας μας. Ο Χριστόφορος Πέσκιας του Balthazar και του Different & Different, ο Στέλιος Παρλιάρος των Sweet Alchemy και o Κώστας Αθανασίου του Hilton Aθηνών εμπνεύστηκαν φέτος από τις κολεξιόν των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών Deux Hommes, Vrettos Vrettakos και Yiorgos Eleftheriades, που παρουσιάστηκαν με ιδιαίτερα εντυπωσιακό και θεατρικό τρόπο υπό την στιλιστική και σκηνοθετική καθοδήγηση του fashion editor Μιχάλη Πάντου.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis