Η πρώτη διαδικτυακή Ελληνική εβδομάδα μόδας έκλεψε τις εντυπώσεις
Ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής, εν μέσω πανδημίας, και τις επιταγές του lockdown η 27η Athens Xclusive Designers Week έγινε διαδικτυακή. Έτσι, το ευρύ κοινό είχε την ευκαιρία να ζήσει 7 ημέρες γεμάτες μόδα και στυλ, μέσα από 7 digital επεισόδια, κάθε ημέρα στις 18:00 το απόγευμα.
Η επιδημία δεν εμπόδισε την 27η Athens Xclusive Designers Week by Pantene να είναι κοντά μας… Έτσι ευφάνταστα και μοναδικά fashion films με φόντο υπαίθριους χώρους του κέντρου της Αθήνας από καταξιωμένους Έλληνες σχεδιαστές, αγαπημένα fashion brands και νέα, ανερχόμενα ταλέντα παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, υπό τη καλλιτεχνική επιμέλεια και σκηνοθεσία της Αμερικανίδας Stephanie Bargas.
Από τα fashion films δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα στιγμιότυπα από τις backstage προετοιμασίες, αποκλειστικές συνεντεύξεις και πολλά ακόμη highlights, τα οποία προβάλλονταν καθημερινά στην custom page της AXDW by Pantene στο LiFO.gr.
Μεγάλος χορηγός μετονομασίας της φετινής digital edition της Athens Xclusive Designers Week ήταν η Pantene, με τη νέα σειρά του Pro-V miracles για δυνατά και μακριά μαλλιά.
Στο πρώτο επεισόδιο είδαμε τον Βασίλη Ζούλια να παρουσιάζει μοναδικές δημιουργίες από τη καινούργια του SS21 Couture Collection, τις οποίες απογειώνουν τα εντυπωσιακά κοσμήματα του Pericles Kondylatos, καθώς και το ξεχωριστό fashion film του Πάρη Βαλταδώρου με τις εντυπωσιακές δημιουργίες.
Στο δεύτερο επεισόδιο, ο ευρηματικός Λάκης Γαβαλάς θα «αιχμαλώτισε» τα βλέμματα με τη νέα συλλογή .LAK, ενώ παρακολουθήσαμε και τη φαντασμαγορική επίδειξη μόδας του glamorous, lifestyle brand Juicy Couture.
Το τρίτο επεισόδιο ήταν αφιερωμένο στους νέους δημιουργούς και τον θεσμό των New Designers Awards by 1664 Blanc, με 6 ανερχόμενα ταλέντα να διαγωνίζονται για σημαντικά βραβεία, παρουσιάζοντας τις συλλογές τους. Οι 6 δημιουργοί είναι οι (αλφαβητικά) Calliope Barci, Constantine Papa, Dantee, P.J. Thanos, Sophique και Zoek. Η Γαλλική μπύρα 1664 Blanc «αγκάλιασε» για ακόμη μία σεζόν τον θεσμό, προσκαλώντας τους νέους σχεδιαστές να σχεδιάσουν μια δημιουργία εμπνευσμένη από το Φεστιβάλ των Καννών! Την ίδια ημέρα, οι σπουδαστές και οι απόφοιτοι του Romina Karamanea Fashion School παρουσίασαν για πρώτη φορά τις δημιουργίες τους στο κοινό, ενώ η σχεδιάστρια Dinara Sadykova παρουσίασε τη νέα της συλλογή σε ένα 3D fashion show.
Τέλος, η τελετή απονομής των New Designers Awards by 1664 Blanc με παρουσιάστρια την Άννα Πρέλεβιτς, ανέδειξε τους νικητές αυτής της σεζόν. Το κοινό είχε την ευκαιρία να θαυμάσει τις εντυπωσιακές δημιουργίες του οίκου Kathy Heyndels σε ένα μαγευτικό σκηνικό, καθώς και τη νέα athleisure συλλογή Marios Togos by Kathy Heyndels.
Στο τέταρτο επεισόδιο ολοκληρώθηκε η παρουσίαση της Haute Couture συλλογής του ταλαντούχου σχεδιαστή Tassos Ntove στην επιβλητική είσοδο του Ζαππείου Μεγάρου.
Το Aesthet (και η δραστήρια δημιουργός του Αλεξάνδρα Ζάκκα) , το brand που προβάλλει τις δημιουργίες των Ελλήνων σχεδιαστών συμμετείχε για πρώτη φορά, εκπροσωπώντας και παρουσιάζοντας τα fashion films σημαντικών Ελλήνων σχεδιαστών & fashion brands, όπως Ancient Kallos, CKontova, Daphne Valente, Laviate, Nidodileda, Stefania Vaidani, Themis Z, Vassia Kostara, Yiorgos Eleftheriades, Zeus+Dione, τους οποίους και παρακολουθήσαμε.
Το artistic brand Amaris, έφερε αέρα καλοκαιριού με την καινούργια του Resort Collection. Το αγαπημένο ελληνικό brand Parthenis μας ταξίδεψε στα 70s με την AW 2020-2021 συλλογή, ενώ την ίδια ημέρα παρακολουθήσαμε το glam-rock fashion film του δημοφιλούς σχεδιαστικού διδύμου Deux Hommes.
Η διαδικτυακή προβολή της ελληνικής εβδομάδας μόδας ολοκληρώθηκε με ένα ξεχωριστό fashion film, στο οποίο πρωταγωνίστησαν οι μοναδικές δημιουργίες της Celia Kritharioti. Παράλληλα με τις επιδείξεις μόδας και τα fashion films, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα makeup trends της σεζόν από τον Φρέντυ Καλομπράτσο και τη σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελήθηκε το μακιγιάζ των μοντέλων, καθώς και τις προετοιμασίες μαλλιών από την σχολή κομμωτικής Diamantopoulos με τα προϊόντα hairstyling της Γαλλικής εταιρίας René Furterer.
Επίσης, ενημερώθηκαν για τον ανοιχτό διαγωνισμό σχεδίου Fashion Design Project by NIVEA Black and White, μία πρωτοβουλία της διοργάνωσης που σε συνεργασία με τη σειρά αποσμητικών NIVEA έδωσε τη δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας και μη, να σχεδιάσουν ένα look με κατεύθυνση το άσπρο-μαύρο, διεκδικώντας τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας, καθώς και ένα χρηματικό έπαθλο 1.000€ για να δημιουργήσουν την πρώτη τους συλλογή.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης ήταν για ακόμη μία σεζόν το ξενοδοχείο 5* Academias Hotel, Autograph Collection. Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστήριξαν τα ροφήματα Starbucks RTD Coffee, το 7th Heaven Salon, που ανέλαβε τη περιποίηση των άκρων των μοντέλων, το επιτραπέζιο νερό Minoa Water με την οικολογική συσκευασία 750ml, καθώς και η εταιρία Visual Graphics που προμήθευσε τα ευφάνταστα T-Shirts και τις βαμβακερές μάσκες για τους συντελεστές της διοργάνωσης.
Μέσα στην τόσο δύσκολη περίοδο της πανδημίας, η Athens Xclusive Designers Week by Pantene συνεχίζει δυναμικά, έχοντας ως στόχο την στήριξη της εγχώριας βιομηχανίας της μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει Ελληνικά για να συμβάλλει στη βιωσιμότητα του κλάδου. #FashionMadeinGreece #chooseGreece #GreekFashion
Χορηγοί επικοινωνίας: Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily Υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) Περισσότερα νέα για τη διοργάνωση ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.axdw.gr και τις επίσημες σελίδες της στα socialmedia: facebook.com/axdweek & https://www.instagram.com/axdw_fashionweek/